Feb 24, 2016

Angan jadi kenyataan

Dari kecik aku rasa x de jenis nk berangan nak ke sana sini
Sebab tau poket camne

Tapi bila minggu lepas dapat tau
Aku rasa macam hah ..kena prankk
Jangan main2
Debar-debar bila kawan2 wasup
Cepat kakty masuk

Ada suprise ..
Baca ulang2 kali macam nak pengsan baca.. rasa aku tak pernah rasa nak ke sana pun tapi perancangan allah itu kita tidak pernah tau.

Untuk tempoh lagi sebulan ni
Hari2 dapat ucapan tahniah
Hari2 kawan2 wasup cust wasup tahniah-tahniah kakty
Dah rasa mcm yb

Dan selama tempoh lg sebulan
Aku kena pekak kan telinga
Sabarkan hati.sabarkan jari jemari yg makin gemok ni
Istighfar atty
Pedulik apa org cakap
Sebab tu tiba2 rajin update blog
Sbb sedih sbenarnya bila ramai keliling kita phd dah nama rezki
Dismping usaha yg takpernah putus
Bukan senang nak senang

Sabar kan hati nasib kami2 semua tak peduli apa org cakap

Tiga perkara rahsia allah
Jodoh
Rezki
Mati
.

2 comments:

norhidana miswan said...

apa dia tuh kak ti?

rasp said...

as salam sis...
i is muncul kembali *ala2 chipsmore kannn jap ada jap takde..

congratssss...
hepi for you sbb u hepi kannn...

yg lelain yg ber-phd tu buat dek je sis...
asal tak ganggu u & famili, biorkan je lah...