Nov 11, 2014

Sushi

Minggu lepas makan sushi
Adui.minggu ni macam kepingin lagi ni
Tengok2 gmbr dlm folder
Fuh laaparnya
Jom makan sushi









Minggu ni ada promosikan ..
Sebenarnya dari minggu lepas mood nak kerja merundum
Dengan tak berapa sehat
Minggu lepas kerja 3 hari je
Harap keadaan kesihatan lebih stabil minggu ni.amen.

posted from Bloggeroid

7 comments:

Mia Liana said...

lama dah tak makan sushi...

- Mia Liana -

lieyalatif said...

a'ah kak...ade promo bonanza rm3...rajin plak sushi king buat bonanza rm3...dulu setahun dlm 2-3 kali jek..tahun ni kerap plak buat...bagus kan mcm tu kak...lieya dah lame tak pekene sushi nie...peberet lieya mmg sashimi salmon lah kak heheheehehe

:: Cik Viva :: said...

suka jugak sushi ni tapi biasa beli yg jual dalam pasaraya jusco tu je..

nabilah_2908 said...

saya tak pernah minat sushi..tok leh terima dek tekak..

tapi bila tengok gambar yang last tu...macam sedap je.. :)

norhidana miswan said...

sedapnyer kak.... dana selalu kalu tingin mkn sushi...beli kt aeon je... takde geng nk mkn kt sushi king

Daddy Ziyyad said...

Sushi ni saya tak lalu nak telan...hahahaha..makanan jepun yg saya boleh makan( dan suka) ialah tepanyaki

Amanda Suria said...

Sedap plak nampaknya tu.....along tgh sakit gigi..x selera nk mkn