Sep 10, 2014

We are Sister

Issh. ... ye lah tu..
Perasan muda belia ler sangattt kan mamanya.

Apa perasaaan ye.
Bila org tak percaya yg berdiri sebelah aku, adalah anak perempuan aku.

Letih nak menjawab atau bangga
Bangga tidak rasanya
Sebab ianya menyedarkan diri ini semakin berusia.

Takut ke tua.
Tak takut pun..malah rasa tak sabar2 utk mencapai umur 45 tahun.

Tapi bagi anak dara aku
Dia bengang ler kot.
Samada dia nampak tua atau mama yg muda senantiasa
Dia jeles lerrr..tukan..

Besh bila pergi kenduri sabtu lepas
Sbb dpt makan tapai yg dibungkus dlm daun pisang mcm nasi lemak tu.
Besar bungkusan dan isi tapai byk.
Puas betul hati dpt makan tapai sepuas2nya.

Nasib ler malu, kalau tak rasa nak tapau je tapai tu barang sebungkus dua,
ni masa type entry ni dok terbayang2 kelazatan tapai, lagi kalo dpt makan ngn eskerem


#throwback
#lastsaturday
#hometown
posted from Bloggeroid

3 comments:

norhidana miswan said...

tapai apa kak... ubi ke pulut?
heheheh nk wat camne mak nyer makin pandai bergaya itu yg nmpak awet mude

Nieda ramly said...

makan tapai sejuk2 ...best

Nieda ramly said...

makan tapai sejuk2 ...best