Sep 8, 2014

Lontong Ayam



Pernah dengar ke lontong ayam?
Aku yg nama kan nya lontong ayam
Sebab dalam lontong ada isi ayam

Sedap ke? Mesti nak tahu kan
Bagi aku.. tak sedap
Tapi masih lagi boleh dimakan.

Sebab macam aku, biasa kalau buat, lontong tak pernah pula aku letak isi ayam.selalu kita letak udang basah atau udang kering.

Tapi masih habis lah semangkuk.
Harga rm3.50
Kedai terletak di sebelah Green Hotel Sungai Besar.

posted from Bloggeroid

3 comments:

norhidana miswan said...

ye biasa bt lontong jarang letak isi ayam dlm kuah lodehnyer... biasa udang tuh kan... kot2 kelainan kan itu yg boh ayam tu

Dayang Syazwani said...

slalu dengar je lontong ni,
tringin gak nak makan,
hihihih.. nmpk org kongsi resepi, tp kemalasan tu mengatasi sgalanya.

Dayang Syazwani said...

slalu dengar je lontong ni,
tringin gak nak makan,
hihihih.. nmpk org kongsi resepi, tp kemalasan tu mengatasi sgalanya.