Jun 16, 2014

Pindah

Kakak nextweek dah kembali ke Politeknik selepas lebih 8 bulan berada di Bangi , minggu depan kakak kembali utk sem ke 5 di Poli.

Dukacita , utk sem kali ini , kakak tak dapat hostel, jadi kena cari rumah sewa.

Jadi 6 June hari tu, aku dan kawan2 kakak pergi ler mencari rumah sewa
Alhamdulillah dapat walaupun jauh dari Poli.takpe lah kakak lagi setahun je



Ini lah rumah sewa kakak
Banyak kali aku pesan, duduk dengan kawan2 kena banyak muafakat, kena kerja sama jangan gaduh2.

posted from Bloggeroid

7 comments:

PetakBunga said...

belajr berdikari..
insyallh semuanya baik2.

NzA said...

moga kakak dpt rakan2 yg saling faham dan memahami....

juelee said...

alahai kakak kene dok luar ke? takpe la, semoga kakak kuat dan tabah lepas ni...

norhidana miswan said...

lamanyer cuti sem kakak sampai 8bulan.... anak akak poli kt mana kak?

:: Cik Viva :: said...

Takpe dk umah sewa pun, yg penting pandai jaga diri..dok ramai2 tu jgn gaduh2..kena tolak ansur.

Nurhayati said...

tetiba teringat masa belajar dulu. duk 9 org satu umah. mmg kena byk tolak ansur kerjasama bila dah satu bumbungkan. standard la kalau ada salah paham sikit2 tu.. mcm kita kat dlm umah :)

Jasfyra said...

Kakak poli kt mana ye kak?
adik saya pun baru je reg poli isnin lps