Jun 1, 2014

Masak.Makan

Sekejap je dah masuk June 2014.
Hari ini hari Ahad, cuti cuti
Jadik masak,makan,masak,makan
Harini masak spagetti bolognise (ejaan cincai je) tapi bahan2, tangkap muat mana yg ada jer.



Tapi orang2 kat rumah nie, semua tekak melayu
Tetap jugak ler kena masak nasi , lauk simple je , sambal ikanbilis.

.

posted from Bloggeroid

3 comments:

Nurhayati said...

kat umah ni tekak makan mee.. nasi kureng sket. tapi tak kisah la masak ape pun, asal masak sendri kat umah, tetap sedap walaupun simple hehe

Siti Fatimah said...

sedap tu kty.. sekali sekala makan selain nasi kan..

ietams said...

sedap la kak ty! nampak menyelerakan