Jun 3, 2014

Facial Bangi

Dah lama , mama bebel tgk muka kakak
Liang pori mcm terbuka
Hari-hari mama bising, kenapa buruk sangat muka ko kak.
Ada sekali dulu , mama tegur sebab muka kusam, mama beli kan krim, dah cantik muka kakak.. dah glowing balik, siap belilan vitamin, kolagen bagai.
Mama pun x beli, x makan tau, anakdara je yg mama belikan, takpelah, mama dah tua,
Semalam aku berjaya bawa kakak buat facial, alhamdulillah hari ni dah nampak perubahan.



Jangan main sapu je krim bebukan kan muka..puas mama berleter.
Kakak ni kalau mama tegur kdg psl muka dia.dia bengang, dia ingat mama saja nal buruk2 kan dia.

Padahal mama cakap benda yg betul.
Tapi lepas dari mama tegur muka kakak kusam.mama belikan krim muka untuk kakak pakai, dan ada perubahan, baru dia percaya.

Yang penting air masak kena minum banyak.Sekurangnya 2 liter sehari, untuk pastikan kulit cantik.
.

posted from Bloggeroid

4 comments:

Queen said...

muke nik pun 2 3 menjak ni naik jerawat banyak sangat kak. rasa nak nagis tgk jerawat kat muka =( =(

shalimar yusof said...

Yupss....utk bg kulit xkering kan..

lieyalatif said...

alahai bagusnye mak mcm akak nie...very2 concern bab2 kecantikan anak...ye la kan kak, kakak dah anak dare kot mmg kene jaga.... esok2 lieya pun mesti mcm akak jugak ni heheheheheh

Siti Fatimah said...

prihatinnya kty. nanti bila Aleesya besar T pun mcm ni jugak kot.