Apr 8, 2014

TakoYaki



Si kakak lah ni sibuk ajak mama
Makan TakoYaki
Katanya dia tau kat mana TakoYaki yg paling murah sekali..

Jadi kami ke Gateaway Bangi.
Murahlah , dalam rm4.50 6 ketul.
Kami order 2 set..

Nama kedai lupa dah !
posted from Bloggeroid

12 comments:

Nurhayati said...

yati zaf yg ajar makan tokayaki ni. makan kat jusco, xpernah plak try tempat lain. macam menarik bole cuba kalau ke bangi nanti

mama tisya said...

kak atty..namanye takoyaki bkn tokayaki...sy suka gk..slalu mkn kt jusco

lieyalatif said...

uihh peberet lieya ni kak...suke makan kat sushi king punye...due mangkuk pun leh licin telan sorang2 hahahahaah

attyfir said...

@mama tisya

tq amy..hehehe..salah lak type.
dah betul kan dah

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

cm mn ye rasa takoyaki ni kak?

haihh sian sy..tk penah mkn mknan japang2 ni..haha..

wantie said...

wow yummy.. haish, bab makan yummy sokmo yer

Rasp said...

dap dap dap dapppppp...
i pun suka makan ni...
ehhhh betul lah murah tu sis...

norhidana miswan said...

mmg murah tu kalu rm4.50 6 ketul kak... selalunyer rm5 4 ketui... dana paling suke yg octopus... nyum3

Daddy Ziyyad said...

ni feveret my wife ni...
makan selalu tak leh la...tak berbaloi mahal..hahaha

mamyharraz said...

fav sy niii kalau mkn nak berketul2 baru puas hehe sedapnyaaaaa

cahaya nur said...

belum pernah mkn nie lagi...

Cik Eyqa said...

bangi gateway kat blah mane tako ni kak?