Mar 10, 2014

Sambal Sardine istimewa untuk Mu

Semalam 9 March 2014
Adalah ulangtahun perkhawinan kami .

Oleh sebab perkhawinan yg sudah berusia berbelas tahun..dengan usia yg menginjak veteran dan matang
Hadiah bukan lagi satu keutamaan.

Semalam aku balik kampung
Pagi_pagi pukul 4.30 am aku dah bangun
Kelentang kelentung kat dapur
Masak sambal sardine, utk suami kesayangan.

Sambal sardine merupakan favorite along@suami ku

Goreng telur dadar, ikan masin (feveret along juga ) dan sayur goreng skit



Kami sebenarnya dah celebrate awal
Keluar dating , jalan2 makan2..soping skit2.

Sempena ulangtahun perkahwinan kami
Aku berdoa semoga Allah s.w.t memberi kebahagian buat kami suami isteri,
Semoga kami akan menjadi suami isteri yg saling mencintai satu sama lain hingga ke jannah.Amen.

#prayforMH370
.
posted from Bloggeroid

8 comments:

Dee said...

Happy anniversary kty dan along..moga berbahagia hingga ke jannah..

Sambal sardine pun sedap kty...

#prayforMH370..

Rinna said...

Selamat Ulangtahun perkahwinan.. Moga berbahagia dan kekal hingga ke Jannah..

Hmm..nyum2 sedapnyaa sambal sardin tuh Atty.. :)

wantie said...

happy anniversary... Moga bahagia hingga ke Jannah...

Lyn Yusoff said...

happy anniversary kak ty..
semoga perkahwinan kalian kekal hingga ke Jannah. Amin

rasp said...

aamiin....
Happy Anniversary sis...

bestnya sebab lauk pauk yg favvy cik abe sis sempoi....
senang hati jadi chef di dapur hehehehehehe...

Amanda Suria said...

Happy belated anniversary Kty...wah....sardine jugak yang special eh kak...hehehehe

Cho Zila said...

sambal sardin memang sedap.. sekali2 memang nak gak makan sardin...

ALoNa CintamaniszLite said...

selamat ulangtahun perkahwinan...semoga menjadi bidadari syurga utk somi atty nanti..

sy takde selebret pun jgk. Dh tua2 ni saling menghargai perasaan masing2 udah ler. Hadiah pun dari mula2 kawen takde pun. Kot ada pun masa somi dpt bonus ke..dpt ler dia nakb bg. Bln 3 ni bkn bln bonus...hehe. Tak kisah ler, kan Atty...asal dia syg dan menghargai kita sebagai isteri dia sudah ler.