Mar 7, 2014

Nak sorok penimbang



Sebab sekarang tengah mengalami masalah berat badan..

Ada satu ketika , berbulan , bertahun tak timbang..sekali bila tertiba teringat cari penimbang yg dah berabuk berdebu bersawang lalu terus naik atas penimbang terus gosok mata berkali2 , tak percaya berat dah semakin naik..

Baru tahu selama ni aku menjadi penternak lemak berjaya dalam diri sendiri.

Rasanya kita timbang berat badan seminggu sekali mmg dicadangkan sgt supaya kita senantiasa jaga berat badan.

Tapi kalau hari2 timbang tu melampau.
Bukan apa timbang hari2
Konon ada lah magic. Kalo berat 90kg..semalam hari ni timbang, kot ada magic jadi 48kg..

Jangan haraplah kan.
Nak sorok penimbang balik kerja kang.
Terasa ngn artical dlm majalah tu.

.

posted from Bloggeroid

5 comments:

Petak Bunga said...

tak kurus tak pe..asal nampak kurus.

Amanda Suria said...

SA dah tak takut penimbang dah..hehehehehe...

Zie Madini said...

hehe...zie lak berbulan2 baru tmbanh berat

Mohd Faridzul Asyraf Mat Arifin said...

jom start balik program Herbalife :)

skrg jo ada buat prgram baru utk lagi berkesan bg customr yg jarak jauh. lagi berkesan cara follow upnya. jom jom :)

wantie said...

kalau T mesti tak boleh nak sorok penimbang tu. bukannya apa, kang tak timbang pas tu sekali timbang gedebush...badan naik. ha.. cam no tu