Feb 6, 2014

Sushi

Firdaus dari hari tu..hari hari
Cakap kat mama nak ajak makan Sushi.
Mama tak suka sushi..
Firdaus start suka sebab belajar ngn PakUcu.

Bukan main lagi..dia makan , tak pandang kiri kanan dah



Kan main lagi..suka..terlepas lah kempunan..dia sorang je yg makan..
Mama ngn kakak makan sekeping camtu , jer sedap jgk.. tapi boleh lah.. tak brp sgt kat tekak








Bukan main lagi Firdaus ucap terimakasih..terimakasih mama. Terimakasih mama.. kan main bodek lagi.
Nextime mama belanja lagi ye..
Belajar rajin_rajin.

.

posted from Bloggeroid

7 comments:

msredcheesecake said...

tekak sy pon takleh la sushi ni...tak pe janji anak suka kan?

lieyalatif said...

bestnye kak ...ade geng makan sushi...bagus firdaus suke sushi ..susah nak cari lelaki suke sushi....kalo lieya nak makan sushi mmg selalu gi ngan geng opis atau pun rasuah miamija suh pujuk papanye hahahahaha....

kak lieya terliur nih!

mama tisya said...

sushi king fav gk..oh firdaus je suka ye

wantie said...

hahaha.. firdaus. kalau dah suka tak ingat mama dah..

bagus tu thanks banyak banyak kat mama nanti dapat makan lagi.

Zura@Iwan said...

wahh..
firdaus suka sushi ye
auntie mmg tak makan sushi
tk kena ngan tekak kot..hehe

NzA said...

fir sama dgn aunti...suka sgt sushi.....

Daddy Ziyyad said...

saya kalau org belanja pun, jgn harap saya makan sushi ni...saya loya...hahaha