Jan 22, 2014

Paksa Makan



Makan pun terpaksa..sejak 2 menjak ni mcm malas je nak makan..

Nak dieettt ler sgttttkannnn..

Tapiii..bila.x makan..mula lah aku sakit kepala..sampai sakit belakang..

Siap package. Kepala pusing..
Muntah muntah..

Atleast aku kena ada biskut.
Kalo tak dia punya gigil tu, tak boleh ckp..sindrom apakah ini??
atau sebab Faktor Usia.

Camne nak diet nii..
Kalo dah sakit kepala menyerang nak bwk kereta pun tak larat.
Boleh 2 hari sindrom sakitnya.

Penyelesaiannya..kena cukup makan..
Sarapan.Lunch..terai skip dinner..kot tak pening.
posted from Bloggeroid

5 comments:

norhidana miswan said...

gastrik kot kak... dana dulu penah gk gitu... jd skrg nih mkn mcm biasa cume konon2nyer takmo mkn nasi... tp mkn lah mee ke roti ke apa pastu kurangkan skit lah tak melantak cam selalu hehehe

Yusuf Ahmad said...

Dinner cuba makan Epal hijau. sgt baik utk badan. jika ada kesempatan, silalah jenguk ke blog saya doknganga.blogspot.com

msredcheesecake said...

akk pon sama ... tak makan je seua sakit....teruk tul..hhee

Zura@Iwan said...

kk ty tk leh lewat mkn kot,..
angin la tu...
so kena mkn sikit bila time wktu mkn..

Nurhayati said...

yati pun kalau xmakan or kurang makan, sakit kepala. pastu mula la moody huhu