Jan 3, 2014

Janji Bersama

Utk sambutan besday kakak dan adik utk dec 2013, kami hanya pergi makan2 dan lepak2..tgk movie jer.
Diaorg berdua pun dah besar.. lagi si adik yg agak susah skit kalo nak ke mana..bersama kitaorg..
sejak dah besar dia jadi kurang skit nak ikut g mana2..suka duk umah tgk tv..ptg kuar main bola..
Jadi mama dah blocked date pd hari 21 dec.sempena besday diaorg.
Hari2 pesan.Agaknya sampai bosan adik dgr mama bebel.

Tanya gak adik nak hadiah apa.
 Tapi siadik yg agak pendiam dan jenis tak kesah..
jawapan nya, taktau,apa2 je .

Kalo kakak mcm biasa bdk pompuan, sng..
Mama tau apa yg kakak nak..mama belanja beli baju dan kasut je utk kakak..

Tapi sebab mama tau ,sebenarnya adik teringin nak buat facial, jadik mama belanja adik buat facial. Adik ni ada masalah muka jerawat skit. Itu kot dia nak sgt buat facial.Merasalah adik buat facial..

Kita org pilih makan ayam penyet je ,sbb si adik ni tekak kampung skit.


beli 2 slice cake SR




Beshnya adik dapat buat facial .Tercapailah hajat 

posted from Bloggeroid

5 comments:

Daddy Ziyyad said...

hahahaha..adik tekak kampung ke...takpa la..ayam penyet pun sedapppp

Amanda Suria said...

Facial on bday...bestnyaaaaa...lama x buat facial..

norhidana miswan said...

biar lah simple jnji ada org yg ingat kan kak... wah bestlah adik bt facial

wantie said...

woweee... dapat buat facial. nglah kan ai tau. hahahahaa...

bahagianya dapat ibu mcm kty. layan je kerenah anak anak kan..

tu la bila anak dah besar hadiah pun kena la ikut perubahan umur tu kan..

Zura@Iwan said...

sedapnya kek SR
nk cari la kek dia nnti..hehe