Jan 29, 2014

Bercuti



Gambar takde kaitan dengan cerita.

Hari ini saya sudah bermula untuk bercuti sempena Tahun Baru Cina.

Sesuatu yang sinonim dengan raya cina adalah buah limau.

Buah limau dan diriku adalah sesuatu yang patut dielakkan.

Minggu lepas aku makan buah limau sehari sebijik..padah yg aku terima ,terus aku tak sihat,memula sakit tekak lepas tu demam,batuk ..aku sedari memang dari dulu aku adalah alergic dengan buah limau.

Taubat dah tak nak usik..bila badan tak sehat kalau cuti lama pun xde faedahkan.

Tapi alhamdulillah aku dah sehat.

Selamat bercuti semua.
Hati hati di jalan raya pada yg balik ke kampung.

posted from Bloggeroid

4 comments:

msredcheesecake said...

sy pon kalau layan limau lebih mahu nya cerry berry...hhee

lieyalatif said...

alahai bestnyeeee...akak dah cuti yeak....tu best keje company cina kan kak...dpt cuti gak time depa raye...

hepi holiday kak...ingat kak jgn usik limau...hehehe amik bau jek...

CikLily Putih said...

selamat bercuti ye...

wantie said...

Selamat bercuti panjangggggg