Dec 8, 2013

Dia Temankan Saya



Kat rumah ni, mama ngn Firdaus je yg minat durian
Kalau borong durian,mama ngn Firdaus je yg mengadap,makan beriyer-iyer

Tapi hari ni,mama masak kan pulut + santan sekali, sbb fir nak rasa mcm masa mama mkn kat Hatyai.

Walaupun minat durian, baru makan masuk 5 biji,kepala poning.

Tapi sian fir,dia.nak makan pulut, selain dgn durian, dia nak makan dgn mangga,

Beriyer le fir bawa buah mangga, dia ambik kan umah kawan
sekali mangga tu belum masak, tak sedap nak mkn dgn pulut.

posted from Bloggeroid

12 comments:

Nieda ramly said...

sedap pulut mangga

NzA said...

ni mknan org2 belah kedah n kelate yg bersempadan dgn thailand....sedap tu......terliur tgk.

Rasp said...

fuhhhhh terbau2 durian tu kat sini sis hehehehehe....
siannnn fir tak dpt mkn dgn mangga tu ek....
i is hantu durian....
kalo dpt yg sodap menjilat jari tu...
mau sebiji dua i leh settlekan sensorang..

ietams said...

alamak terliur!!
sedapnya kak ty...

wantie said...

fir..kalau kamu tak mo temankan mama kamu, aunty leh temankan... tolong perabihkan . hahahahah...

mengguda tau

norhidana miswan said...

sedapnyer kak.... akak mkn 5 biji bkn pening je tp blh fengsan banyak tu kak... kalu 5ulas tuh ok lg heheheh

Amanda Suria said...

Along memang x leh makan pulut dan durian..confirm pening...if nak makan durian better without pulut..pulut pun boleh buat along semput

Nurhayati said...

akak oh akakkkk
meleleh tgk dorian.. lama tak makan ni huhu

Zura@Iwan said...

wahh..
pulut + doyan..
sy nk mkn doyan ok la..
kalau mkn ngn pulut kureng sket

eMMe said...

kak, saya antu durian, tringin nak makan durian color isinya kuning, huhuhu...

ALoNa CintamaniszLite said...

atty...brp harga durian pulut atau mangga pulut yg atty beli kat hatyai dulu tu??

attyfir said...

@ALoNa CintamaniszLite
Kat hatyai aritu rm5 duit kita lona.
tp pulut diaorg rasa lain..lagi sedap, mcm ada manis2 gtu