Dec 31, 2013

2013

Sekejap je kita sudah pun berada di hari terakhir 2013 
Sekarang masa berputar begitu cepat..tanpa kita sedari 
Kadang terfikir cukupkah amalan kita.. 
meninggalkan 2013 yang bagiku penuh kenangan manis 
kenangan pahit .. aku rasa takde .. semua pun manis-manis sahaja

Yang lebih manis , bila aku dapat menjadi tetamu Allah pada 14 March 2013 
Kenangan yang pasti akan ku kenang hingga akhir hayat 
dan aku senantiasa berdoa semoga aku dapat menjadi tetamunya lagi .amen .



Dan untuk tahun 2014 
Aku rasa takde azam yang hebat2 pun 
sebab azam lama sepatutnya diperbaharui 
Azam untuk menjadi hamba allah yang solehah, yang istiqamah , yang senantiasa merendah diri 
dan azam yang dah bertahun2 .. nak kurus kan badan 
ini harus nekad .. kang risau kalau ada rezeki , mana lah tahu kan 
itu semua darinya .. kang tak larat nak buat ibadah .. harus nekad utk kuruskan badan . 

Akhir kata untuk penutup 2013
terimakasih pada semua yang sudi singgah ke blog Attyfir 
maafkan kty kalau ada salah dan silap 
dalam penulisan selama ini .

Dan selamat Ulang Tahun Blog
tak sangka dah 6 Tahun Blog
Attyfir
Attyfir tercipta
gabungan nama Atty + Firdaus = Attyfir
sebelum tu sebenarnya kty ada
buka blog As Attyalong
tapi dah delete. 



 Selamat Tahun Baru .

6 comments:

Rasp said...

sama-samalah kita berusaha memperbaiki diri kita sis...
Semoga dipermudahkanNya segala usaha kita sis...in shaa Allah..

Happy New Year and take care!

Lyn Yusoff said...

Happy new year Kak Ty..

cahaya nur said...

semoga 1 hari nanti Nur pun akan menjadi tetamu Allah..In Shaa Allah :-)

nabilah_2908 said...

Selamat Tahun Baru..!!
Moga apa yg di azamkan menjadi kenyataan...insya'Allah.. :)

wantie said...

ntah le kty. T pun tak terfikir lagi apa azamnya.
tapi wishlist tu dah berjela panjangnya. hahahaha

mamasyafi said...

Selamat tahun baru...moga Allah merahmati kita semua...

Jemput melawat blog saya untuk info sihat atau kepada yang berazam untuk kurus..hehehhe

http://wp.me/p39qCI-22