Nov 6, 2013

Sedihnya hati..



Petang tadi dapat kol dari sahabat baik ku Kak Ina.
Kami mmg dah kenal lama sejak umur aku 18thn..

Tapi aku sedih sebab..bila kak ina kasi tau suami dia meninggal hari isnin sebelum Maal Hijrah.

Yang ralitnya..dia kol aku,tapi aku tak angkat.. sebabnya.no tu aku tak kenal.. knplah kak ina tak sms aku masa tu.. ya allah.. aku nangis je masa kak ina kol..kami sama sama nangis.

Aku berulang kali mintak maaf ,
Aku doakan semoga Kak Ina dapat lalui hidup ini dgn tabah dan sabar bersama anak tunggal mereka Ain.

Alfatihah.Semoga roh suami kak ina ditempatkan dikalangan org org yg beriman.Amen.

posted from Bloggeroid

5 comments:

Lyn Yusoff said...

Al-fatihah..
semoga beliau tabah

Alona Inaldafoto said...

semoga kak ina tabah menghadapi ujian ini...

wantie said...

tu la kty kekadang ni bila tiba je kematian, kita jadi kelam kabut. yg nak sms pun tak terjadi.

tak pe, anggap saja tiada jodoh kty nak pergi tengok jenazah suaminya tu.

alfatihah untuk arwah suami kawan kty tu.

FnF Centre said...

Al-fatihah..
semoga tabah menghadapi ujian ini

http://norfaezah-zakaria.blogspot.com/

Daddy Ziyyad said...

Al Fatihah...Semoga roh husband kak ina itu ditempatkan dikalangan roh org yg beriman & beramal soleh..