Nov 18, 2013

Apa yang sedapnya



Sedap betul telur mata kuning cair cair ..lagi sedap..

Licin nasi goreng.
Dah tak menjadi dietnya
Hari-Hari cheating day..hari hari makan..tak ingat dunia

Fir selalu tanya
Apa yg sedapnya telur mata ,lps tu kuningnya cair mama?.

Mama jawab: fuh ,tak tau nak ckp.tapi mmg sedaplah.

Sebenarnya Fir dia tak pandai makan kuning telur,telur mata atau telur rebus, dia mesti mkn yg putih telur je,yg kuning dibuangnya.

Tapi kalo makan telurseparuh masak,bolehlak masuk semua.

.

posted from Bloggeroid

7 comments:

lieyalatif said...

uihh peberet lieya tu kak telor goyang....part goyang tu mkn last2 baru syiok....

YUS said...

Amboi kakkkk!!! menggoda btol! sedap tuuu...

norhidana miswan said...

hahahah rugi lah fir, telur kunin yg cair2 gitu lah nikmat kan kak....

zarena heeney said...

ena pun suka mkn nasi goreng telor mata yg cair tengahnya
sedap

wantie said...

sama la kty. si Naiim tu pun tak bape pandai makan telur kuning mencair gitu.

kalau masak untuk dia kena masak full kuning tu.

wantie said...

bak kata kty, memang sedap kannnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

ALoNa CintamaniszLite said...

mmg suka jgk...tp somi tak bg makan selalu...kolesterol byk kat telur kuning tu katanya. Protein cuma kat telur putih aje, huhu. Mmm..ikutkan aje laa.