Oct 23, 2013

Ww. kerananya makan bertambah


posted from Bloggeroid

11 comments:

Amanda Suria said...

KERANA DIA JUGA LA BUAT aLONG TERLIUR....HUUUUU KEJAM...

norhidana miswan said...

air asam ke kak? tp yg kalera kuning2 oren tu apa kah?

Kesuma Angsana said...

mmg sedap sambal tu !

wantie said...

wow.. Naiim ngan hubby suka benor air asam tomato ni..

NzA said...

Pembuka selera tu atty. Hr ni nza dgn gigih buat smbang ala2 padang. Mkn bkn main brselera.

Daddy Ziyyad said...

harus!
kalau saya pun bertambah! haha

Nurhayati said...

kaktyyyyyyy memeleh air liur tgk.. memang berpinggan2 jawabnya.

YUS said...

Amboi sedapnyaaaaaa........... cicah pulak ngan ikan goreng.. perghh..

Queen said...

halamaakk.. betul tu kak..

kalau ada tu.. sayur lemak putih dgn telur asin je pun jadi kak oii

zulie ieta said...

uii kalau macam ni la sambalnya
memang boleh tambah berkali²

ALoNa CintamaniszLite said...

stok cencaluk kat umah dh abes.
Kalo pi makan kat kedai..walaupun ada cencalok disediakan..tp tak amek pulak sbb ada sambal2 lain yg lebih mengiurkan terutama sambal buah bachang tu...adoii..sedap tul..hehe.