Oct 19, 2013

Solat Dhuha


posted from Bloggeroid

10 comments:

adrianna syaz said...

Tma kasih brkongsi info.. :)

NzA said...

sama2lh kita amalkan...InsyaAllah.

JunAina said...

Insyaallah kita amalkan bersama.

lieyalatif said...

in sha Allah kak...kalo ade kelapangan diusaha tuk melakukannye...moga amal kite diberkati Allah swt...amin...

diana said...

nice sharing..

Softtouch [Hanim] said...

Tq kty for sharing

Nashrul Sabri said...

Assalamualaikum akak! Dah lama tak dengar khabar berita. Sihat ke akak?=)

Entri akak hari ni mengingatkan saya satu entri yang dah lama bersarang dalam draft saya. Hari ni baru saya publish untuk panduan dan tatapan semua. In Shaa Allah. Panduan Solat Sunat Dhuha dan Panduan Solat-Solat Sunat yang lain.

Yang baik itu datang dari Allah, yang kurang baik itu datang dari kelemahan diri saya sendiri. Harap dengan perkongsian ini dapatlah saya menyampaikan sedikit ilmu Islam yang sangat luas dan indah. Wallahua'lam.

wahida said...

bagus solat ni kan kak...tapi jarang2 dapat saya amalkan...huhu...kat ofis ni payah sikit...

Daddy Ziyyad said...

Insya Allah..

sama sama kita amalkan

wantie said...

alhamdulillah... T baru baru ni je start amalkan kty.

tadi pun terpandang satu buku berkaitan kehebatan solat dhuha ni.tebal jugak buku tu. Tapi budget tak cukup lak nak beli.

lenkali harus rembat.