Oct 26, 2013

Pandaikan



Biasalah,pakai kereta ni
lagi dah lama usia kereta
blm aku dah masuk tahun ke 6

Baru-Baru ni sakit
asal aku nak corner atau lalu bumper nak brek..bunyi kuat ,mcm ada treler kat belakang kereta.

Tapi sebab dah biasa pakai kereta ,aku dah dpt agak apa penyakitnya.

Sabtukan cuti,jadi bawa gi bengkel repair,Kena tukar Breakshoe ,breakpump,bearing..

Pokai sebelum gaji
takpe..inshallah ada rezki lain.

posted from Bloggeroid

7 comments:

Mama Adam said...

Insya allah. Ada rezeki lain

Queen said...

kereta msuk 5 thun mulalah mcm2 kan kak ty

Daddy Ziyyad said...

Takpa..demi keselamatan..keselesaan ..:)

SueZ said...

kereta pandai mintak duit gaji...hehehe...

jom join GA suez....

http://supplimentsuez.blogspot.com/2013/10/give-away-shaklee-untuk-tekanan-darah.html

norhidana miswan said...

lebih baik baiki sebelum lg parah kan kak... itu lumrah berkereta... kene jaga gk kalu dia sakit... kalu dh parah kite yg patah kaki nk kemana2 kan?

cheqna said...

cheqna pun baru pas servis mr black...
sib baik suami bayarkan..kalau tak memang pokai la...hihi
pandai kty agak apa masalah blm tu

wantie said...

keta ni kalau bunyi sikit je pun baik cepat cepat gi repair. kang melarat ke bahagian lain pulak. lagi parah..


tak pe.. ada la tu rezeki lain yg mendatang.