Oct 16, 2013

Hari Tasyrik



Di sebabkan hari ini adalah merupakan hari yg haram utk kita berpuasa atau juga dikenali Hari Tasyrik.. jom kita makan-makan dengan rasa tidak bersalah..

Minggu depan continue diet katanya..

Dua tiga empat lima menjak ni
suka benor makan tosai.. hari hari nak tosai..tosai nak hari hari..
kira nya.tak terlambat kty nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidiladha utk semua rakan-rakan..




salah satu menu raya yg terhangat dipasaran..

posted from Bloggeroid

8 comments:

dela said...

Salam Aidiladha

zarena heeney said...

lemang sedapnya

Cho Zila said...

tak leh puasa jangan puasakan.... jom kita makan...

Lyn Yusoff said...

hehehe..
next week kembali diet kembali..
sama lah kita

zulie ieta said...

saya tak pernah lagi makan tosai..
tak tau ape rasenya kak.
tapi tengok gambar tosai akak ni
slurppp nampak terliur

YUS said...

Amboi.. suka sangat tu ada apa2 ke k'ty?! hehee..

Selamat hari raya kak.. Yus buat lemang jugak! Tapi asben yg bakar.. dr pkul 11 smpai kul 3 ptg baru masak.. Alhamdulillah.. elok masaknya.. lemak pulak tu! ekeke.. rendang, mak yang masakkan! heh..

norhidana miswan said...

lemang tu mmg wajib ada kak time2 raya nih...

wantie said...

menu yang terhangat di pasaran. lebih enak di makan ketika hangat hangat. nyum nyum...

T ni kalau makan tosai mesti nak kuah dhal je.

gulp.. tetiba rasa nak wat kari dhal la pulak. nak cicah ngan totila.nyum nyum..