Sep 23, 2013

Zulkaedah tapi masih beraya

Walupun dah masuk Zulkaedah, tapi kami lagi beraya.
Kejadian berlaku masa cuti Hari Malaysia 16 September 
kami semua beraya ke rumah Makyong
 di Subang Perdana(1 gambar pun takde snap)
lepas kenyang makan di rumah Makyong
 kami gerak pula ke Meru Kelang 
beraya ke rumah Mak Anjang dan Pak Anjang ,
sambil beraya kami melawat Mak Anjang 
yang baru habis pantang dapat baby ke 3 , kiranya sambil beraya ,melawat baby baru.


Antara menu di rumah MakAnjang dan Pak Anjang
Spaggeti ,tengok balik ,teringin lagi
sedap bangat.



Feveret kalo bertandang ke rumah PakAnjang dan Mak Anjang 
mesti Pak Anjang akan masak sup tulang /daging satu periuk besar .


Gambar aku bersama tuan rumah 
Mak Anjang dan baby baru , baby boy @Muaz
Tahniah Pak Anjang dan Mak Anjang 
dapat baby boy .akhirnya 
kena dpt baby boy lagi satu untuk kawan si Muaz.
  Pak Anjang ni adik mak aku ,kiranya Mak Anjang adik ipar kepada mak ,
tapi walupun diaorang ni makcik dan pakcik , tapi usia diaorang jauh muda dari anak buah nya 
Anakbuahnya kertu sudah,.




posted from Bloggeroid

9 comments:

Cik Puan Rara said...

sedapnya peggetti~ nk tikittt~

Daddy Ziyyad said...

hihihihi..samalah macam saya...Hari 1Malaysia tu kami sedara mara gi jejalan rayayg mana tak sempat nak rayau masa bulan Syawal

norhidana miswan said...

takpe lah kak... biar lambat dr takde kan... nk wat camne bile dh tak sempat nk melawat sedara mara time raya... lps raya pun ok jugak

Rasp said...

sup tu nampak mengancam sungguh....

ala sis... u jer ckp kertu...
tapppiiii u awet muda ok....

Rinna said...

Wow sedap2 tgk menu yng dihidangkan.. :)

ALoNa CintamaniszLite said...

mmg laa raya tp bukan laa raya utk bulan syawal dh, hehe.
Takpe...menjamu selera bertemu sanak saudara tu yg lebih penting. Raya apa tak kisah dh, hihi.

(Lizz) http://haslizalizz.com/ said...

sup tulangtu sedap tu...kemain comel baby mak anjang tu

NzA said...

sedapnya tgk speghti tu....feveret kami sekeluarga...

wantie said...

sup tulang tu letak nasi impit kat dalamnya ke? tetiba rasa mcm nak bedal nih...