Aug 21, 2013

ww.Berhariraya

Sepanjang Syawal ni aku takde lah berhariraya sangat
Balik kampung dan ke rumah2 makcik2 ,pakcik2 jer pun ..

 ke kedai Pakcu..





**************************************
Kampung Halaman tercinta










********************************

rumah Maklong 





Akhirnya , lepas makan tengahari 
maklong kasi bantal..semuanya pun terlena..


9 comments:

lieyalatif said...

wahh best2 kakty...lieya dok teliur tgk menu kat kedai pak cu tu heheeheh....

kak, cantik2 baju akak...baju anak dare akak pun same...makin cantik die sekrang kan....

amboi kakty berhalfmoon...serius lawa kak...lain nampak kakty....dok bergambar dgn anak kakty tu dah nampak mcm kakak ngan adik dah tau....

wantie said...

Kalau ada kampung memang best kan. tak terfikir pulak mcm mana org bandar berhariraya ye.

kalau kat perumahan t ni masing masing balik raya ke kampung. ada la 2-3 buah rumah yang tak balik beraya.

yang pastinya raya kat kampung sangat sangat best.


nanti bila dah pencen nak duduk kat kampung lah. baru la anak anak merasa apa itu balik kampung. tul tak?

Lyn Yusoff said...

beraya sakan kak ty..
hehehe

zarena heeney said...

suka dgn rumah kampung yg ada tangga batu
sejuk jea bila waktu mlm kan
tak payah nak berair-cond

Rinna said...

Ada jugak jln2 raya.. kira okey laa tuh.. :)

Softtouch [Hanim] said...

Cantik rumah kat kg kty....byk jg rumah kty beraya..,time ni la kan kak nak ziarah sedara mara....

wahida said...

mmg kalau dah penat beraya, balik tido je la jawabnya...haha...samalah dgn kami...

Kesuma Angsana said...

beraya di kampung mmg best !

ALoNa CintamaniszLite said...

bantal?? mm...kalo tak mengantuk dibagi bantal pun leh lena..apatah lagi orang yg memang mengantuk, ye dak..