Jun 27, 2013

Alhamdulillah

Minggu ni agak busy sikit
Ada macam-macam hal nak kena uruskan..

Alhamdullilah selesai sudah, syukur sangat2..

Dan Percayalah pada kekuatan kuasa Doa itu
Bila kita berdoa, inshallah allah makbulkan, cuma bila? Cepat atau lambat je..

Doa memberikan kekuatan pada org yg lemah,membuat org tidak percaya kepada percaya,

Dan pohon lah doa hanya pada allah,berdoalah bersungguh2 kepadanya..

Alhamdulillah goodies bag pun siap sudah.
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

8 comments:

Gieyana said...

Cantik la goodies sume tu sis..:)

norhidana miswan said...

dh setel baru lega nk bt benda lain kan kak

wantie said...

wah..dah siap packing tu. Rajin la kty.

T ni sekarang dah malas tahap cipan. Barang barang kuih raya pun mcm tak de mood nak beli. malas tul nak buat. tapi kenabuat jugak. sian mak kat kampung tu.

lieyalatif said...

Wahhhh nampak comel kak walo pun akak tunjuk sikit je tuuuu...cute sgt...

Betul kate akak...yg penting kite x putus berdoa dan minta padaNYA....

(Lizz) http://haslizalizz.com/ said...

waa dah siap...
sticker pun dah ader tu...
lepas ni bolehrileks sikitkan

Daddy Ziyyad said...

Menyiapkan goodies utk majlis kenduri ke? :)

ALoNa CintamaniszLite said...

gigih ye Atty.
sy ni buat sementara ni takde laa sebok ngan kenduri kawen sedara terdekat. Anak2 sedara belah suami ni pun...tak tau ler bila nk kawennya....boyfren pun takde..mm..

Puan Mimi said...

kak atty, cantik goodies tu walaupun nampak sipi2.. nak satu boleh.. kikiki