May 15, 2013

ww. Tercapainya Hajat Firdaus

11 comments:

lieyalatif said...

Wahhh sonok fir dpt gi uss...seronok x kak...lieya ni nak pegi tp x pegi2 gak sudahnye...sedangkan selalu balik johor dah dekat nooo seberang tambak tu hehehehehe

Daddy Ziyyad said...

Puas la firdaus main kat USS ;P

wisata outbound said...

nice day:)
saya adalah saya hari ini karena pilihan-pilihan
yang saya kemarin..


bagi-bagi motivasi yaa.. :)


http://wisataoutboundmalang.com/

Puan Ninie said...

BESTNYERRRRRRRR

wahida said...

wah ke USS rupanya...bestnya...

cepat update kak!!

Puan Mimi said...

heheh patutnya muka fir ceria tau sebab dah dapat penuhi hajat. apasal monyok plak tu..

:: Cik Viva :: said...

muka cam tak hepi je, mesti dah penat jalan kan..

Zura Zue said...

hajat ape tue kty...

Ietams said...

dah komen dkat FB..
tetap nak komen kat sini gak kak,..
comeynya kak ty!

Dee said...

bestnya..kty pegi naik bas dari hotel kat JB ke?

wantie said...

bestnya fir dapat jejak kaki ke USS tu. jeles auntie tau