May 16, 2013

Bertahun2 kenal di Alam Maya,Akhirnya ketemu


Suka sangat2 bila dapat jumpa rakan2 alam maya 
kalau selama ni kita tau perkembangan memasing melalui 
blog ,fb or twitter je...bila dapat jumpa live..lagi besh..

Aku dah kenal lin ni melalui forum Mesra
Agak lama jugak dalam 7 tahun lebih rasanya 

D i sebab kan baru-baru ini aku ada di sekitar Jb kan .
jadi memang ada plan ,kalau ada rezki nak jumpa
tapi aku risau kalau aku menganggu orang ke apa ..

tapi aku berbesar hati sangat ,bila hari last aku di Jb ,
lin whatsapp..dan sanggup datang jumpa aku di hotel..
aku pun sangat tak sabar nak jumpa lin dan anak2 nya ..

Akhirnya dapat jugak kami berjumpa..
kty ucapkan terimakasih banyak2 sangat kat Lin..sebab sudi jumpa kty
walaupun kty rasa Lin sangat bz..

semoga ada masa nanti kita dpt jumpa lagi..

.

5 comments:

norhidana miswan said...

setelah 7thn borak di alam maya, akhirnyer dpt jmpa face 2 face jgk ek kak... msti banyak cite nk share tuh

sarah said...

waaa bestnyer bleh jumpa bloger lain..

Ati Masrif said...

salam kty,

memang seronok kalau dapat berjumpa
di alam nyata

lin pun nampak ceria sgt :)

(Lizz) http://haslizalizz.com/ said...

waa bestnyer dapat jumpa kawan alam maya...

wantie said...

tak sangka kan. di alam maya pas tu di depan mata. kalau di izinkan Allah pasti akan ketemu jua..