Feb 27, 2013

WW: Majlis Ilmu bersama Prof Dr Muhaya

Aku rasa bertuah sangat duduk di kawasan perumahan aku sekarang
sebabnya dikelilingi tokoh2 cerdik pandai ,tokoh2 agama ,alim ulama..
setiap minggu, hari ,setiap malam ada jer ceramah dari tokoh2 terkenal ini ..

Hari sabtu hari tu berpeluang akhirnya bertemu dan mendengar secara live ceramah dari Prof Dr Muhaya



10 comments:

Lyn Yusoff said...

syoknya, sambil timba pengalaman

Rasp said...

memang beruntung sungguh u sis...

Nurhayati said...

memang bestttttt
dengki 100 kali hehe

eLLy said...

alhamdullilah ramai yg menghadiri majlis ilmu mcm nie.

ALoNa CintamaniszLite said...

sangat beruntong...dan bertuah kerana leh mendapat ilmu yg dikongsikan oleh para ilmuan...

NM02 said...

bertambah satu lagi ilmu

wantie said...

untung. selalu halwa telinga di dendangkan dengan ayat ayat keagamaan.

zarena heeney said...

dpt tambah ilmu di dada

k.atty jom join contest di blog ena

Daddy Ziyyad said...

alhamdullilah...majlis yg dinaungi malaikat...taman2 syurga

nur hifzan said...

meriah. selalu tengok kat tv je. =)