Feb 19, 2013

Cantik pada usia 40

Bila baca kenyataan ni, rasa macam tak sabar pulak nak umur 40, tak sabar nak umur 45, sebab nya apa tau..sebab apa tau nak sangat umur 45thn, boleh g umrah tiap2 tahun, kalau along ada hal pun, sekarang kan wanita 45 thn ke bwh kena ditemani mahram, tak boleh tumpang2 mahram..kalau di murahkan rezeki, dijemput olehnya menjadi tetamu, inshallah akan sampai jugak aku ke sana..ameen.

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

13 comments:

adenium said...

kakty, betul tuh, sedih sgt sebab dah takleh tumpang mahram, so terbengkalai hajat tahun nih. :(

Rasp said...

ehem ehem....
i nak perasan jap nie sis...
kira i nie tergolong dlm wanita cantik2 lah ye hahahahahaha...

insyaAllah...ada rezki dapat kita merasa menjadi tetamuNya sis...
sama2 lah kita berdoa & berusaha kan sis...

lieyalatif said...

yg tang mengandung tu betul kak ty...comel jek tgk muke pompuan ni pregnant ni kan...biar le mok2 pun...tetap cute....

tertarik pasal akak tak sabar nak umur 45 sebab senang hal mahram ke tanah suci....in sha Allah moga Allah kabulkan permintaan akak nak ke sane dengan niat murni akak nie...tersentuh hati lieya kak...

Zura Zue said...

insyaallah kty...

Kesuma Angsana said...

he he he betul tu!

Puan Mimi said...

kak ty ni umur berapa.. ntah2 saya saya tak, tp sedap je panggil orang kakak. hehehe

ala kak ty, sekarang ni pun dah cantik sangat2..

Has said...

Has lg 5 thn umur 40 :)

Nurhayati said...

yati 7 thn lagi nak 40.. hihi

Cik Puan Rara said...

yeke.hehehe ptt lah skrg ni x lawa sgt.hehehe

salam kenal.followers 802 blog ni.hee

ALoNa CintamaniszLite said...

ditemani mahram tu bkn utk sementara aje ke?? bkn apa..sian kat mereka2 yg takde mahram ikut sekali sebab tak cukup duit utk mahram ikut g....mmm....

Gina said...

3 tahun lagi baru cecah 40 tahun, Insyallah

wantie said...

saya suka benar tengok wajah wanita mengandung. nampak sweet je kan..

azlina said...

Insyaallah atty semuga di permudahkan Allah utk menjadi tetamunya