Jan 16, 2013

Ww.Hari kokurikulum

Firdaus dapat join Pengakap.
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

13 comments:

Rasp said...

aktif ye fir ni sis....
bagus!

lieyalatif said...

alahai...mesti hensem firdaus beruniform pengakap lengkap kan kak ty...nanti akak amik gmbar yeak...nak tgk...

Daddy Ziyyad said...

terkenang zaman sekolah rendah dulu..jadi pengakap...:)

ALoNa CintamaniszLite said...

byk2 pasukan beruniform...pengakap laa yg paling glamer dan byk aktiviti...
anak2 sy dari sekolah rendah tingin nk masuk pengakap tp tak dpt.

Cuma along jer dpt masuk pengakap masa dh tukar kat tpg form 4 tahun lepas.

Kesuma Angsana said...

teringat dulu2 waktu sekolah dgn aktivbiti pengakap ni

Zura Zue said...

eloklah budak lelaki aktif...at least terisi jgak mase...

Has said...

harap2 ac pun dpt join pengakap...utk suka, cikgu pilih dia jadi pemain bola sepak :)

effortlab said...

Tak lama lagi mesti malam2 mengigau nyanyi lagu tepuk pengakap

wantie said...

sekolah rendah je kita masuk pengakap ni.

best woo..

Azian Elias said...

kedai i sibuk org membeli ni..

Dee said...

mimi kejap nak masuk taekwondo kejap nak masuk puteri islam..tp darjah 3 nanti baru masuk kokurikulum..

ju nichee said...

wow! fir ada bj pengakap. best.

atty. ni wawa. muah xoxoxoxoxo

Amanda Suria said...

Dania Join Tunas Puteri..mcm2 naknya..