Jan 9, 2013

ww:aktiviti hujung minggu

Sabtu ,balik kampung kelahiran ku , hantar nenek balik kampung 
sambil melawat si anak dara yang belajar di kawasan berdekatan 
kami lepak-lepak , makan-makan ..

Udang Goreng Bertepung
 Nasi Goreng Udang




Sabtu petang , kami pulang ke Bangi.
tapi nak masuk kawasan rumah , punya lah jem
ye lah pasar malam kan hari sabtu , 

Alhamdulillah semalam petang ,walupun ada pasar malam 
tapi takde jem seperti hari sabtu
atau pun orang belum balik kerja lagi, ye lah sekitar pukul 4.45pm.
cuba kalau pukul 6 pm..memang jem

keadaan petang semalam sekitar pukul 4.45pm

Ahad 6 January 2013




Alhamdulillah banyak juga ilmu yang diperolehi..

.

16 comment:

Lina said...

udang goreng bertepung tu nampak menyelerakan huhu

Lyn Yusoff said...

bestnyer dlm pg dgr ceramah agama..

lieyalatif said...

kak ty, lieya suke udang style macam tu...rangup kan...slalu kalo order mesti sampai udang tepung tu ala2 cekodok hah...potong stim nak makan....

wah rajin akak mendalami ilmu agama...alhamdulillah...moga akak sentiase dirahmati Allah...

cheqna said...

hai kakty
sihat??
lama tak jengah sini....)

zino said...

udang goreng bertepung tu ratah macam tu je ke? enak tu..

eLLy said...

psttt dah 9 hari tak menjamah Nasi.. bila tengok nasi goreng udang tu agak tergugat jugak la iman nie :p

Nurhayati said...

kakty, nnti share la sket pasal mantapkan solat tu yer. macehhhh

atty's said...

@zino

makan camtu pun boleh..nak makan ngn nasi pun boleh

atty's said...

@Nurhayati

ada ler sikit2 benda yg selama ni kty tak alert..simple je benda tu yati..mana tau satu hari nanti kalo jumpa leh gak citer..nak citer kt blog cam payah .

Amanda Suria said...

tgok makanan tu terus lapar perut i..

Daddy Ziyyad said...

alhamdullilah....untung dapat sertai majlis ilmu macam tu

NM02 said...

ye... dah lama tak mkn udang. kalu ada udang dalam makanan saya, saya pas kat suami, kalu tidak, tgh mlm dok garu muntut. hehehehe

Rinna said...

Sedapnyaa tgk udang goreng tepung tuh.. nyum2.. :)

NzA said...

sedapnya atie....biasanya kalau kt pntai timur mmg menu goreng brtepung di jual di setiap pntai...rindu nk makan..
Alhamdulillah, setiap majlis ilmu yg kita hadir pasti menambah pengetahuan kita....

wantie said...

suka jugak makan udang. tapi pas makan garu hidung.. gatal gatal tekak. resdung tahap kronik.

ALoNa CintamaniszLite said...

udang goreng tepung tu mesti kejap jer leh abes wlpn nampak penoh dlm pinggan cenggitu, hehe..