Dec 28, 2012

Silky White BB 2 Way Powder

Bulan nie , beli bedak lain pulak, selalu aku pakai bedak Pixy, tadi aku ke Guardian berdekatan opis aku, takde pulak

Nampak pulak silky girl ni
Jadik apasalah kita cuba
Harga pun tak mahal, mampu je dgn org macam aku nie.

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

9 comments:

zino said...

yg penting selesa dengan produk yg di guna..

wantie said...

dah lama tak pakai bedak. muka t ni memang susah pakai bedak. sat lagi bertampung ar..

cuba jugak pakai bedak. bila mai time gedik pakai la.

lieyalatif said...

oo kak ty dulu pakai pixy yeak...ramai kate bagus kan kak....make up artis pun ramai pki pixy tu...

lieya pakai bedak arab tu kak....

Nurhayati said...

yati kalau masuk guardian.. berejam.. suka belek brg.. tp gi sorang la.. kalau bawak laki n anak2.. memang xkuasa.. rushing plak nanti hehe

mamyharraz said...

produk sy pakai pun ikut dan je..
yg tu tade try yg ni..janji murah belasah je ..

tp silky ni pun ok kty..paling sy suka lipstik dia mmg best :)

ALoNa CintamaniszLite said...

asal leh nampak cantek....dan serasi ngan kulit muka. Bkn pe, ada bedak ni tak serasi..tetiba nk tumbuh bijik2 mcm pasir tu bila kita tukar produk lain walaupun cuma bedak, mmm

Amanda Suria said...

selesa pakai silky girl...

Sidratul Muntaha said...

aku pun baru ej beli bedak baru ni kak..
layan ke jelah sbb sokmo je bedak kena pecahkan dek dak ara.
hohohoho

maria firdz said...

dah beli juga, tapi belum guna lagi.. mmg sy biasa bedak compact silkygril je.. s murah n smooth je..

salam jejak n follow:
http://myfirdz-trulylove.blogspot.com/