Dec 4, 2012

Best sangat ke pergi MAHA

Budak yang nak sangat pergi MAHA, arii-ari merengek2 nak pergi MAHA.

Walupun dekatlah sangat MAHA tu dengan rumah

Sabtu lepas buat pertama kalinya attyfir sampai, teruk betul, org dr jauh2 siap buat rombongan, awak yg duduk dekat pun tak pernah pergi.

Akhirnya sampai jugak,
Tercapai sudah impian firdaus.nak ke MAHA.

Tujuan nak ke MAHA
Sebab nak tengok Dugong dan nak tengok Rangka IKan paus.

Lepas tu sukati sebab dapat tengok kucing2 comel.mmg comel pun,

Firdaus dah mcm nak mintak bela kucing, itu mmg takdpt ditunaikan, sebabnya kita dok rumah bertingkat2, susah nak bela kucing.

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

12 comments:

juelee said...

hikhik saya dok umah satu tingkat pun xbg bela kucing kak.. sbb takde sape nk uruskan berak sok.. huhu

Ietams said...

sesak tak MAHA tu kak ty?
teringin betul saya nak pegi MAHA,
tapi tepaksa di pendamkan aje..
sebab anak² kecik² lg. tu yg malas nak bersesak

Daddy Ziyyad said...

hihihi..sebab nak nengok dugong!

saya tak ke MAHA kali ni..dulu pergi dah..malas nak gi lagi...sesak! jam!

siti fatimah said...

dengar kata barang kat MAHA sangat murah betul ke?

mamyharraz said...

teringin jugak nak kesini tp jauh.

Rasp said...

hepi lah dpt pegi tu...
sapphire pun dok minta nak beli cat...
kita problem sama...
rumah bertingkat kan tu yg tak dpt nak tunaikan....

NM02 said...

femes tol MAHA ni, jem jalan katanye ye?

Nurhayati said...

yati pun xpernah pegi maha huhu

hmm duduk umah byk tingkat mmg susah bela kucing.

yan jua said...

idak sy dh pergi MAHA tu...tp otw blk penang ari sbtu tu..punya la ramai then parking pjg..so tak jadi..huhu..

ALoNa CintamaniszLite said...

Dekat ke? best lah...
kalo sy..dekat cenggitu..gi naik motor aje lah. Sebab dengar citer payah nk cari parking. Tp satu hal laa pulak..kot byk membeli kang...jenoh gak nk bawak balik ngan motor, ye...huhu..

ct rahani said...

klu dekat harus sy terjah jugak MAHA nih kak.. :)

adenium said...

dah besar fir .. masa memula baca sini dulu ..fir blom sekolah rendah lagi... :)