Dec 17, 2012

Bercamping

Now weols sedang bercuti di tepian pantai.

Firdaus sedang asyik memasang khemah.
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

9 comments:

Daddy Ziyyad said...

best nya! pantai mana tu?

Rasp said...

best best best!

lieyalatif said...

WAHHHHHHHHHHHHHHHHHH..best2 kak....mesti firdaus teruja nie...nak tgu anak2 besar la kak boleh buat gini gak....best gak nieh...masak2 tepi pantai...hehehehe

selamat bercuti kak..release tensen...

wantie said...

wah.. siap ada khemah lagi tu. nak bermalam dalam khemah tu ke. rajin noh..

pas ni leh la main bbq kat tepi pantai. baru ohsem

Dee said...

bestnya camping..

Jasfyra said...

bestnya...

Kesuma Angsana said...

amboi seronoknyer

ALoNa CintamaniszLite said...

khemah ni utk bermalam ke...utk sesaja nk rest jer, Atty??

Seronok camping...tak kisah laa kat tepi laut ke..tepi sungai ke..
tp nampaknya kitorang tak berkesempatan nk buat aktiviti ni cuti sekolah yg panjang ni..mm

SURIA AMANDA said...

ari tu lalu sepanjang pantai kat PD ada bayak khemah...mcm best jer kan...tp xde masa nak berkhemah...nak2 hujan skrg..