Dec 21, 2012

21122012 & 22122012

 
pic last year 2011
  Adik gelaran yang diberi, anak ke 2 aku yg sambut hari kelahirannya pada hari ini 21122012
dan kakak anak sulung aku dan satu-satunya anak perempuan aku  yg sambut harijadinya pada 22122012 
masing2 akan genap berumur 17 thn dan 18 tahun.
dah anak bujang ngn anak dara ,sekejap je masa berlalu 
to anak -anak mama ,
I am so blessed to have the two of you.. Love you both. Wishing you a wonderful birthday today & Tommorrow and continued good health and success for 2013.

Selamat Ulangtahun Kelahiran,

Moga diberkati rezeki, jadi anak yang soleh dan solehah

Dipanjangkan umur,

Berjaya dunia dan akhirat…. amin.

♥ ♥ ♥ xoxo : Mama

16 comments:

Lyn Yusoff said...

happy birthday to both of them
semoga panjang umur dan murah rezeki dan menjadi anak yg soleh dan solehah tuk keluarga

Fiza Rahman said...

Selamat hari lahir buat adik dan kakak.

lieyalatif said...

ooooo...besdei anak2 akak yeak..dekat2 ye kak..leh celebrate sekali...cantik plak date besdei dieorg ni hehehehe

selamat hari jadi buat adik dan kakak..semoga sentiase maju jaya..

NM03 said...

hepi beday anak anak mama :)

ALoNa CintamaniszLite said...

Selamat utk ke 2-2nya..
semoga sentiasa membahagiakan hati mama, ye..hehe..

Rinna said...

Happy Birthday.. Moga menjadi anak2 yang soleh dan solehan..

Daddy Ziyyad said...

Selamat hari jadi buat adik & kakak....dah besar panjang dah ya...:)

El-Zaffril said...

Assalamualaikum Mak Mertua...
Kekekeke
Sorry, gurau je Kak Ty...
Happy birthday kakak dan adik... wah... dah besar dah... hehe
Semoga jadi anak yang akan berbakti pada keluarga, agama, bangsa dan tanahair.... Amin

atty's said...

@El-Zaffril

hahhaha..terkejut tau..ingat shapa lerrr,

wantie said...

Happy b'day to both of them. semoga dorang tu sentiasa menggembirakan hati kak Ty.

aduh... kalau la mak T boleh ucap mcm tu kat T, kan ke best..

Kesuma Angsana said...

epy birthday to both of them ye

onniesham said...

hepi besday to anak2 kty. cntik n hensem gituu

mamyharraz said...

Happy belated Birthday utk keduanya.semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki selalu :)

Cik ina do do cheng said...

Happy besday pada akak dan adik, semoga jadi anak yang berguna pada agama dan bangsa. cute plak hairband tu : )

Cikgu Ma said...

happy birthday to adik dan kakak =)

juelee said...

happy besday.. comeinye dedua ni.. hehe sekejapan aje dah beso panjang kan kak..