Dec 12, 2012

12.12.12 special day

 yang berjubah hitam besday girl@wawa, perempuan gemuk sebelah tu abaikan

Hari ini hari yang istimewa untuk seorang sahabat yg telah lama ku kenali dari sejak bangku sekolah rendah
banyak kenangan bersama sahabat ku ini , suka duka pahit manis bersama
Kami ke sekolah menaiki basikal bersama, belajar bersama , pergi pasar malam , tawaf sampai 7 kali bersama ,

Seorang yang sangat tabah , Kami sebenarnya Bertiga , aku adalah yang tertua antara kami bertiga
ditakdirkan menjadi sahabat selamanya , amin ..insyallah
dengan memasing punya tarikh lahir yang unik , kalau aku 5.5, Nor 6.6 dan wawa 12.12

Yang besh setiap kali kali besday diaorg berdua mesti kasi hadiah kat aku..
nak tau hadiah apa , Buah pala..itu je yg mampu masa tu ..budak sekolah mana ada duit..belanja sekolah pun time tu 20 sen..kadang ada kadang tak..itu pun jenuh kot nak kumpul nak beli Hadiah utk aku buah pala tu

Untuk wawa yang sambut harijadinya hari ini , Selamat hari jadi wa..aku bersyukur punya kawan mcm kau ,
walaupun dulu aku tau, aku mcm tak berapa layan ko .. tapi akhirnya kita tau mana sahabat sejati mana tidak
Aku senantiasa doakan kebahagian kau dan family , seperti mana aku tau kau senantiasa mendoakan aku
senantiasa ada nama aku dalam doa kau ..

semoga kita akan kekal bersahabat selamanya ..amin ..

owh ye..semua orang suka pada tarikh yang cantik..seperti hari ni 12.12.12
bukan nak mengagung2 kan tapi fitrah manusia yg unik yang cantik jadi tumpuan

Tapi jangan lupa pada 12 Rabiul Awal (Maulidur Rasul) Nanti okeh..(Jangan lupa selawat ke atas junjungan S.A.W)
Barangsiapa yang berselawat keatasku sekali, nescaya Allah akan berselawat keatasnya 10 kali ganda – (HR Muslim)


untuk wawa..selamat hari jadi..

.


8 comments:

Qhaifa Nur said...

seronok ada kawan sejati nih...
hepi besday...moga ukhwah berkekalan..

Nurhayati said...

selamat harijadi buat kawan kakty Wawa!!!

mamyharraz said...

Happy Birthday utk sahabat kty,wawa.
semoga ikatan persahabatan kalian kekal selamanya.

:)

ALoNa CintamaniszLite said...

12.12 spesel utk yg mereka yg terlibat jer. Bg sy...takde apa pun tarikh cantek2 ni sbb takde kena mengena apa pun..hehe..

Daddy Ziyyad said...

hepi besday buat Wawa...

Memang unik la tarikh besday korang bertiga..

lieyalatif said...

wahhhhhhhh sgt close la kak..lieya bace ni pun senyum2...lieya takde pun kawan baik dari sekolah kak....semua biase2 gitu jek...waktu keje ni baru jumpe geng sekepala.....kawan2 u pun same....tapi stil keep in touch laaa

moga persahabatan akak dgn sahabat akak terus rapat selamanyer....

NM02 said...

moga persahabatan kekal selamanya. amin







saya pernah merasa ke sekolah bawa duit belanja sebanyak 20sen

Queen said...

meremang2 bulu roma nik baca..oh..kalau nik jadi kawan kak ty tu..mesti terharu sangat..

selamat hari lahir wawa