Nov 7, 2012

Ww. Sudip Baru

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

24 comments:

ALoNa CintamaniszLite said...

sy suka tul beli sudip kayu ni. Bkn apa...nk guna utk kuali biasa pun leh..utk kuali non stick tu pun leh..tp tu laa..skang ni dh keluar pulak info kata kuali non stick ni bahaya lak digunakan...mm..tak tau laa sahih ke idah tu.

Aleeya Atinza Saaid said...

akak beli yg mana?hehehe

Daddy Ziyyad said...

berapa pasang sudip baru ni? hahaha

wantie said...

shopping sudip ke kak?

Cho Zila said...

dah belikerni... kitanyer sudippun dah kena beli baru...

Zura said...

wah kty..tgk sudip mcm tgk emas je..

Kesuma Angsana said...

he he femes dah sudip ni

cHeRyNa PiReS said...

Huh. Beli semua ke Kty?
Cayalah :)

ct rahani said...

sudip kayu nih lg tahan lama kan kak.. :)

atty's said...

@Aleeya Atinza Saaid

kty beli yg kayu satu..yang kaler itam tu satu je

atty's said...

@Daddy Ziyyad
beli dua je :)

atty's said...

@wantie

beli baru tie..sudip lama dah nazak

atty's said...

@cHeRyNa PiReS

beli 2 jer :)

mamyharraz said...

alamk tgk sudip..sy pun dah lama tak berganti sudip..dah berserpih.

Nurhayati said...

sudip yati elok lagi tapi lalau pegi bhgn brg dapur ni rasa mcm2 nk beli. elok pun nak beli jugak sbb suka hehe

eMMe said...

dlm2 byk2 sudip yg saya beli, sudip pemberian mak juga jadi idaman.. walaupun tangkai dia dah patah n tinggal sekerat, tetap juga guna utk menggoreng.. maybe kalo pakai sudip mak bagi tu makanan yg kite masak leh jadi sedap kot, hehehe...

Zie Madini said...

ini mesti nak beli salah 1 sudip tu, kan? hehe

lieyalatif said...

hah kompom berbatang2 akak borong ni heheheeheheh

NM02 said...

sudi kayu lagi tahan lama kan

Rasp said...

i paberet sudip kayu....
old skol skit i nie hehehehehe...

Azueriena Norash said...

azue mmg masak pakai sudip kayu nie kak yatt...sebab raser masakan kiter lagi sedapp kot...pakai sendukkk...or sudip kayu nie...hehehhe

Lina said...

masak pakai sudip kayu best skit hehe

nabilah_2908 said...

apa dah jadi dgn sudip yg lama? :)

TiranaAduka said...

bbnyaknya.! Semua dibeli ke?