Nov 19, 2012

Di Raudah

Gambar yg baru sahaja dibbm,oleh sahabat baik aku
Wawa..dia sedang menunggu turn utk masuk ke Raudhah.

Hati aku membuak2 utk ke sana,
,hari2,aku dpt bbm ,gambar2 sekitar raudhah,masjid nabawi,masjidil haram,

Buat diri ini lg teruja nak sampai sana satu harinanti. Ameen.

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

17 comments:

cheqna said...

insyaallah...
akan diizinkan oleh Allah...

lieyalatif said...

subhanallah!!!

moga ade rezeki kite kan kak...dpt menunaikan umrah pun dah besar rahmat....moga2 ade rezeki kite tuk menjadi tetamu Allah....

untung akak, dpt pic2 fresh dari sane.....

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

semOga kita semua dapat jejak kaki ke sana. amin...

wantie said...

sama sama kita berdoa untuk kesana ye kak..

Rasp said...

satu hari nanti, isyaAllah kita akan dapat menjadi tetamuNya...

Daddy Ziyyad said...

saya pun lama dah berhajat nak ke sana..mak ayah saya bertolak ke Madinah hari ni...

Rinna said...

Insyallah yang penting niat tuh mesti ada.. Allah akan permudahkan..

Sure kawan tuh tak sabarkan nak masuk Raudah.. Mmg seronok tak terkata bila dapat jejak kaki ke sana.. :)

aliaaroslan said...

insyaAllah turn kita tak lama lagi :)

zh-ena said...

IsyaAllah akan dipermudahkan oleh Allah

ALoNa CintamaniszLite said...

jom atty....

eMMe said...

moga Allah berikan kesempatan kite utk ke sana... Amin..........

Lina said...

sama2lah kita berdoa agar dpt menjejakkan ke sana nanti

Aleeya Atinza Saaid said...

InshaaAllah...

NM02 said...

insyaAllah

sama2 kita doa moga suatu hari kita akan sampai jua di sana

Kesuma Angsana said...

pon rasa teruja nak kesana !

Dee said...

amin...dee doakan satu hari nanti kty dpt juga jejakkan kaki ke sana..insyaallah..

ANIM said...

Salam kenal atty;
Teringat umrah bulan 6 lalu...berada di baris ke5
Ramai yg surrender menunggu...kami setia menunggu

P/s mana dia simpan hp berkamera tu agaknya masuk ke masjid? Ketat kawalannya...