Nov 26, 2012

Biasalah

Hujung bulan ni, biasa nya agak bz,lagilah dah bercuti agak lama minggu lepas.

Bos macam biasa bizi,lagi ujung bulan ni.cuti sekolah pulak,mesti bizi habiskan masa bersama family,makan angin.

Hari ni mcm biasa buat payroll,kira claim..
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

10 comments:

NM03 said...

hepi weking kak atty!!

Gieyana said...

hjung bkn mmg busy kan kak..sy pong busy..:-)

Gieyana said...

# hujung bulan..typo error lak..:-)

azlina said...

assalamualaikum atty selamat bertugas dgn ceria...:)

Daddy Ziyyad said...

ramai ke staf lain yg bercuti?

siti fatimah said...

hujung bulan memang bz. tapi T bz tengah bulan . bila hujung bulan tak de la bz sangat sebab semua dah di serahkan kepada accountant. bior dorang bz pulak. kikikik...


ish.. ada lagi hal hal kastam nak kena selesai... bz sikit sikit jer

cheqna said...

selamat bekerja kakty =)

ALoNa CintamaniszLite said...

Hujung bulan...ujung tahun pulak tu, ye...mmg sebok ler memasing. Yg keje sebok ngan keje...yg anak2 tgh cuti sekolah sebok layan dorang jgk, huhu..

**Atty buat ye pose sunat tu? Sy tak dpt buat...tgh bulan terang, huhu..

Cho Zila said...

bos memang gitu..
kitapun gituler biasalerkan...

TiranaAduka said...

salam kenal atty/
Tirana aduka dtg.maaf tanpa diundang