Nov 4, 2012

Aktiviti tiap minggu

Selalunya setiap sabtu atau ahad,bukanlah hari nak bersenanglenang, bukan hari nak tido,atau bergolek2 atas katil, memang tak akan dapat, bila lah nak dpt rehat atau sambung tido lama2 bila cuti.

Selalu hari sabtu dan ahad,kty akan berada di padang tgk firdaus training bola, tapi minggu ni di temani ayahnya.
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

9 comments:

ALoNa CintamaniszLite said...

Aktiviti sihat mcm ni bagus utk kesihatan, hehe..
Dh kuruih fir nanti uii...hensem ler dia besar nanti, hehe...

Tihara said...

as salam

time cuti nak uruskan keje rumah pulak kan..may happy weekend ey :)

wantie said...

amalan cara hidup yang sihat. bagus!!

Kesuma Angsana said...

samalh kta, weekend paling busy!

ct rahani said...

x pe la kak pengorbanan utk anak tercintakan.. mesti fir bersemangat main bola bila mama n ayahnya ader temankan.. :)

Rasp said...

sementara anak-anak nak dewasa nie sis...
memang lah wiken kita ader ader je plan hal dorang kan....
makin pandai lah fir main bola ek sis....
bagus bagus....

Daddy Ziyyad said...

bagus tu weekend gi bersukan...dari jalan jalan makan makan aja..hahahaha

Zura@Iwan said...

bagus la xtvt firdaus tiap2 miggu kak...sihat dan cergas..

Dee said...

bagus ni kty...dari bermalasan2 di rumah kan..hehehe..