Oct 7, 2012

Tangki minyak

Tangki minyak nie ,masuk kali nie ,2 kali dah buat hal.
Tiap kali nak isi minyak,punyalah susah nak bukak tangki minyak tu,puas ler aku tarik2,sampai naik merah2,tangan,hati pun sakit.

Malas nak fikir-fikir,terus ler pergi kedai kereta,suh je budak kedai tu repair.

Rupanya masalah yg sama macam dulu,spring dalam tu dah longgar. Tukar ler yg baru. Alhamdulillah dah senang nak isi minyak.
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

12 comments:

wantie said...

tak pernah lagi jadi mcm ni. susah gak tu kalau tak mau bukak

Kesuma Angsana said...

he he selesai satu masalah dah!

wahida said...

keta akak tu nak manja2 ngan akak tu kak...hehe...

Cikgu Ma said...

naseb bleh tukar.,..

sW33tdARLiNG said...

senang tukar terus kan... takyah nak nyusahkan diri

ct rahani said...

selesai masalah kan kak.. nak kena kuarkan duit jugak.. hehe..

Zura@Iwan said...

tgki minyak sy pn prob kak..kena minta org tlg tekan...haha..

lieyalatif said...

Lieya pun mcm akak ...cepat je rase nak ngamuk kalo bende susah nak bukak....sakit ati dibuatnye......

Seb baik dah ok ye kak....

Dee said...

jenuh gak kan kty dgn kudrat kita sbg perempuan ni nak buka tu..mujur dah repair..

NM02 said...

jgn beriya sangat tutup kak... tutup manja2 je gitu. hehehe

ALoNa CintamaniszLite said...

hehe..sy pun penah jd mcm tu atty. Kat kete kancil. Selalu isi petrol time hantar/amek anak sekolah. Cik abg mana ada sekali, kan?? hehe. Ada sekali tu sampai sakit2 tangan ni nk bukak. Penah jgk sampai tebalkan muka mintak tlg orang yg tgh pam petrol utk kete dia kat sebelah pam kita nk guna tu, ngee..
Tp masalah sy lak bkn psl spring ke apa..tp cap tutup tangki minyak tu getah dia dh tak betul. Kena beli yg baru.

Zura said...

kete abg sy pun cm tue...spring xde...kenalah sendal kat tempat penarik tue...