Oct 21, 2012

Rahsia

Dah start berkempen, nampaknya..

Kempen dari rumah ke rumah,
Diaorang tanya, nak undi siapa?

Senyum je lah,angguk2
Undi kan RAHSIA.
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

15 comments:

ALoNa CintamaniszLite said...

Kekadang rasa org yg datang sebok2 nk wat survey ni bongok laa....dorang bkn tak tau undi tu rahsia...huh!!

wantie said...

sejak kawin tak pernah lagi le org datang ketuk pintu berkempen. yang ada cuma kaum kaum adam yang dok kempen penuh semangat kat kedai kopi bila time T pi beli bekfast/ hahaha...

leh tak jawab kat dorang. belum lagi buat istiqrah nak pangkah yang mana. dorang leh bebulu tak kalau T jawab cenggitu. kikikik

Zura@Iwan said...

sabar je kan...boring kempen2 ni..hehe

Zura said...

siap tnye tue..

Gina said...

Ohh yer ke Kak Atty, hopefully tahun depan la yer, sempat la tunggu Gina balik

sweethOneY said...

yeke kakk?? ada org sebey dari rumah ke rumah ek? sibuk jeeee

Kesuma Angsana said...

he he mmg rahsia kita !

mamyharraz said...

alamak kty..sy tak daftar pun..tak patut kan..hmm teringin jugak nak mengundi nih..

LiYa HaNiF :: said...

hehe tul tu undi kan rahsia mana leh gtau kan... ^_~

CuTeMiUt78 said...

eh..eh.. blh plak siap dtg umah tnya kita nak undi apa kan... dah nama pun RAHSIA..

wahida said...

eh, mana boleh tanya kan, dah tentu undi tu rahsia...adoi la dorang ni pun...

Dee said...

betul tu kty..undi adalah rahsia..

Sidratul Muntaha said...

daftar dah..
tpi as usual..
tgk arus lahkan?!
thanks ye kak atty tolong doakan ayu aritu.
lulsu dah.
alhamdulillah

zh-ena said...

undi adalah rahsia :D

Ietams said...

eh? kat klang valley pun ade datang rumah ke rumah ke??
ingat kan kat kampung aje yang cenggini..
rupanya same eh...