Oct 19, 2012

Calendar 2013

Dah dapat kalendar untuk tahun 2013.

Yang uniknya kalendar nie dihasilkan oleh orang2 oku yang tiada tangan.
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

13 comments:

NM02 said...

kak... cuti sekolah bulan 3 start baper hb ek?

ALoNa CintamaniszLite said...

cantek ngan lukisan dorang ye.
Ada jgk yg menilaikan bakat dorang dan membelinya utk dijadikan gambar kalendar.

sy tak dpt lagi kalendar 2013 tp nampak dh ada dijual kat kedai2 buku, hehe. Tp nk yg free laa..takmo beli, ngee

atty's said...

@NM02
tgk kalendar mcm 23 march - 30 march ,tp tak tau ler betul ke tidak

wantie said...

wow.. amazing. tak de tangan pun boleh buat cam ni. T yg ada tangan ni pun tak pandai..

Rasp said...

advance tul u sis...
walopun OKU tapi ada kelebihannya yg lebih baik dari yg sihat tubuh badan kan...

Kesuma Angsana said...

sambil2 berderma lah ni

Zarena Heeney said...

cantiknya
tapi awalnya kelender 2013 dah keluar

Dee said...

wah..advance kty..kreatifkan orang2 yg kurang upaya ni..kita yg sempurna pun tak sekreatif itu..

miss cloudy said...

free ke bli ni akak?

erienz said...

ala, lom dpt lagi..ujung tahun baru dpt agaknye...

cntiknye...kreatif OKU ni...

Zura@Iwan said...

dpt dh ke calender 2013? sy x dpt lg..hehe

Zura said...

sy suke lukisan...walaupun serba kekurangan tp itulah kelebihan allah beri pd drg...

CuTeMiUt78 said...

wah.. nice gak