Sep 28, 2012

Seri

 aktiviti memanaskan badan sebelum mulakan game

Semalam petang bersamaan 27 sept,diadakan perlawanan antara Tunas Juara Afc vs Skuad Selangor di padang KPTM.

Hasil perlawanan keputusan adalah seri dengan mata diperolehi 3-3.

Walaupun penat mama tunggu fir duk bawah pokok sorang2 ,sebab kanak2 lain ditemani oleh bapak2,manakala ibu2 mungkin Bz memasak utk dinner.

Walaupun mama penat ,tapi bila tengok firdaus happy , hilang penat mama.

Ahad ni lawan balik, untuk tentukan sapa yg menang.

Sabtu,hari mama nak dating,sebab ayah kan cuti sabtu ,gaji pun dah masuk,masa utk pow ayah kasut baru,kasut feveret hancus sudah,akibat meredah hujan.

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

8 comments:

Kesuma Angsana said...

seri maksudnyer cuba lagi

Zura@Iwan said...

boring juga akak sorang2 tggu tu kan..tp bila tgk ank main bola..jd smngt ..hikss..

dl sy rajin tggu hb main bola..sorang2 gk..hu3

#wahhh weekend ni edisi paw hb akak la ye...bestnya..

mamyharraz said...

harap kemenangan dipihak fir nnt.
goodluck fir :)

Rasp said...

sronok gak sis kkdg tu dpt layan diri bawah pokok hehehehe...
enjoy your dating dating sis...
pow jgn tak pow hahahahaha

wantie said...

tengok tajuk tu kat bloglist T. mati mati dok ingat akak nak citer tentang petua naik kan seri wajah ke hapa ke.

sekali result game da...( tergelak sendirian daku ni)

ALoNa CintamaniszLite said...

sebagai pendorong dan penguat semangat sang anak..

Cho Zila said...

semuanya untukmu sayang....

Zarena Heeney said...

xder sepakan penalti ker k.atty