Sep 28, 2012

Makan cendol pun selfservice


Kejadian sabtu lepas, gi lepak fasa 4,yg tepi jln ada org jual cendol,laksa ,mee rojak semua,macam2 lagi ,makanan ada jual,yg takde burger samurai ,tu kena g mcd.

Sampai je terus duduk,belum panas kusi,sekali ada akak tu ckp, gi amik sendiri dik,layan diri.

Owh! Okeh gie lah kat lori ke apa dipanggil tu kan,tepi tu ada teray, kita mintak menu apa kita nak mkn,ltk dlm tray,lps tu terus byr.

Fuh! Dah makin maju, kedai bawah pokok pun dah selfservice,bagus jugak,dapat jimat tenaga ,

Apapun laksa kat situ memang sedap.

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

4 comments:

mamyharraz said...

aduhai sedapnya laksa tu kty..kegemaran for ever ;)
ingatkan kedai mamak je self service rupanya dimana2 pun dah guna kaedah yg sama ish ish *gelengkepala*

fiza said...

Memang nampak sedap. Tapi saya kena pantang makan laksa...huhuhuu...

wantie said...

ini di namakan ecconomy ( cara p. ramlee) jimat kos pelayan. tak yah ambik pelayan warga asing.

Zura@Iwan said...

wahh..selfservice....jimat noh..ehhe