Aug 29, 2012

ww.Hari raya Buat Bahulu


 with my nenek

kakak with opah

7 comments:

wantie said...

wah.. nampak oven besar tu. memang puas kalau buat bahulu.

my auntie ada satu oven ni. dia memang wat biz bahulu.

sekali bakar berloyang loyang.

fiza said...

My fav kuih ni kak.

ALoNa CintamaniszLite said...

ini mesti wat bisnes bahulu besar2an ni. tgk aje lah ruangnya, ovennya..mm..best betul nk membako cenggini, huhu.

Dilla Ady said...

kat belakang nenek akak tu oven besar ye..mmg bisnes bahulu ke?

lieyalatif said...

bestnye kakty....terbau2 lieya bau bahulu yg baru dibakar...sedap...lemak2 wangi gituuuu....bahulu kalo yg baru bakar tu dah le lembut lain mcm....mmg sedap laaaa...gebus jek panas2....

meriah raye kak ty, leiya bekenan sungguh ngan baju kak ty....kaler pun gituuuu...cantik sgt!!

Ietams said...

kak opah tu memang bisnes bahulu ke..
boleh tahan nampak oven nye tu

Rasp said...

sis memang nenek u buat bisness bahulu ker...
kagum tgk kitchen dia....