Aug 13, 2012

Final check Up

Live dari hospital serdang.
Tapi ada lagi 150 org baru sampai giliran firdaus..baru nak buat pendaftaran,belum nak g xray..nak jumpa pakar otorpodik (ejaanhentamje).

Kalau ikutkan nak je pegi swasta..tp file fir kat cni pulak.

Update terkini : Sekejap je settle..tertiba je laju, lepas je register terus antar firdaus g xray..dari sana , firdaus tunggu turn sorg2..mama g pakar otopordik amik no..tak sampai 15 min..firdaus pun sampai..kedian no ktaorg pun dipanggil..tak sampai 1 jam stgh semua settle..alhamdulillah..
Tangan firdaus pun dah pulih...dpt mc satu hari..sukati firdaus..


----------
Sent from my Nokia phone

19 comments:

Ietams said...

mesti lama lagi tu..
150 lagi org nunggu.. phewww!

Neeza.Areef said...

ramainyerr...nak2 ari senin kty gitu ler gamaknya..tabahkan hati dan minda kty..hihi

Kesuma Angsana said...

aduhai, ramainyer org !

Cho Zila said...

biasalah hospital gomen.. tapi dah biasa lama2 tak heranpun...
kena banyak bersabar namanya..

Rasp said...

uishhh ramainya...
sabar menunggu lah iye sis...
hope semuanya ok...

Zura said...

nape tangannye...

wantie said...

fuyoo.. ramai tu 150 org. mcm ni la kan kalau berurusan kat GH. Saya pun masa operate lump dulu cam ni le. nunggu samapai tertido tido. hahaha..


Syukur fir dah sembuh.

YUS said...

cepat plak settle nye yer? Alhamdulillah.. heee...

cheqna said...

alhamdulillah
dapat fir beraya dengan senang hati ye kak =)

HyunJae A-Leya said...

sib baik setel cpt eh, klo dak 150 tu ...hehehe, slmt hari raya kty and maaf zahir batin..

Nurhayati said...

hspital serdang mmg specialist bab tangan.
my husband fren, tgn dia putus sbb xcident
alhamdulillah dpt sambung dan berfungsi sepenuhnya.

aliaaroslan said...

boleh fir raya sakan!

ALoNa CintamaniszLite said...

Dh ok betul2 ler ni?? alhamdulillah..

Dee said...

syukur..rezeki kty ngan fir tu..kejap lak servisnya eh..

mama tisya said...

salam ...tahniah antara yg bertuah dpt duit ry dr mamatisya..sila email akaun maybank b4 2.00pm arini...if no feedback ...akan cari pemenang baru

http://mamatisya.blogspot.com/2012/08/5-pemenang-bertuah-dapat-duit-raya-dari.html

wahida said...

Hospital Serdang kan kak yg siling dia runtuh kat wad kecemasan tu...

btw, Alhamdulillah, tgn Fir dah beransur baik...lega dgr...

lieyalatif said...

mmg 'bercinta' kalo menunggu di spital ni kak....tapi seb baik plak cepat yeak...yg penting kecederaan tgn firdaus dah sembuh....lega dengar....

lieyalatif said...

akak, nak wish raye....


** selamat hari raye maaf zahir dan batin buat kakty sekeluarga....semoga lebaran kali ini lebih bermakna dan diberkatiNYA....

Zie Madini said...

erkss...150 org baru sampai giliran fir. adoi mak...panas bontot tunggu. huhu