Aug 27, 2012

Attyfir Raya 2012

Bagi kami yang punyai family kecil ni , raya tu tetap meriah
Setiap tahun macam biasa, aku hanya beraya di Bangi 
Lepas solat raya, balik rumah mak sendiri..snap2 gambar semua kat rumah mak aku 
makan  semua, baru gerak ke rumah mak mertua yang hanya di belakang rumah mak je pun..

Ini antara gambar2 raya tahun nie
kebanyakannya kami photoshoot kat luar je
masa balik dari beraya singgah kat taman..snap je gambar sementara masih berbaju raya..








17 comments:

mama tisya said...

sedon ngan kakak bj kak aty..cun

Rasp said...

sedondon mak dan doter ek...
bestnya dpt photoshoot outdoor...

adenium said...

selamat hari raya kakty. MZB . :)
-sid_

mEiZ SHA said...

selamat ari raya kak atty..:)
cantekkkkkkks dua2..:)

Kesuma Angsana said...

ttp meriah juga kan!

Neeza.Areef said...

selamat hari raya kty n family
cantik baju raya
cantik pemandangan gambo2 raya

sW33tdARLiNG said...

lagi cantik dpt photoshoot kat luar

NURUL JAMIAN said...

cantiknya baju akak

wantie said...

hari ni baru tau yg umah mertua & umah mak akak tu dekat je.

senang kan mcm ni. tak yah dok pikir nak raya mana. boleh main lari lari je. kejap ke sini kejap ke sana.

ALoNa CintamaniszLite said...

bila fir senyummmm utk diambil gambar....hehe..

Nazz@Purple said...

kombinasi color yg ceria..selamat hari raya kak aty..

mamyharraz said...

selamat hari raya kty & family

cantik sgt baju raya kty sy berkenan ;)

Cho Zila said...

cantik baju raya kalerpul... cantikkan gambar di taman gitu.. orangpun tak ramai.. bukan senang nak pakai baju cantik2 amek gambar kat taman...
selamat hari raya...

nabilah_2908 said...

Selamat Hari Raya...

senang la rumah dekat2..x payah gaduh2 nak balik kampung..hehe.. :)

Dilla Ady said...

cantiknye baju akak ngan anak dara akak...berkenan dilla..mane nk cari kain kaler camni ni?

ceria la kak, cantik!

Mrs. Norrie said...

sedondon dgn anak dara...comel anak dara akak...

Sidratul Muntaha said...

selamat hari raya kak
maaf zahir batin
ade salah silap sepnjng kita kenal ni mintak diampunkan ye..