Jul 18, 2012

Nasi Ayam sedap giler


Nasi ayam yg sedap giler.
Masa nie kami makan di kedai Nasi Ayam Gemas..
tapi kami berada di Labis..memang berbaloi sangat..sebab memang superb sedap..

Atau memang kami -kami yg sangat2 lapar..dalam erti kata lain kelaparan.

----------
Sent from my Nokia phone

10 comments:

SYANI said...

DUlu kat Batang Kali ada gak kedai Nasi Ayam Gemas tu. Tapi la ni dah tutup.. Tak laku kot kat sini..hehehhe

mamyharraz said...

sy confirm mmg sedap nasik ayam tu!
tgk ayam pun dah tau tau.wahh konfiden ;)

mama tisya said...

nasi ayam mmg fav gk...yum22

Kesuma Angsana said...

buh ler gambar byk sikit nak tgk hehe

eLLy said...

Kelaparan, semua jadik sedap..
tapi klu makanan yg betul2 sedap, kenyang pun jadik lapar :p

Rasp said...

pames oooo Nasi Ayam Gemas nie...
kat shah alam ada gak cawangan dia...
memang sedap laaa sis...

wantie said...

a..a.. kekadang tu bila kita tengah kelapan , apa yang ada di depan mata rasa sedap je..

ALoNa CintamaniszLite said...

Sedap laa kot...kekadang kalo lapar mcm mana pun tp makanan tu tak sedap..tetap kita kata tak sedap tp ia tetap abes lah jgk dimakan sebab lapar, kan..hehe.

Neeza.Areef said...

n.ayam gemas ni kt sini pn ada gak kty..tp za lom pnah cuba lg
biasa lah klu lapo smua sedap kan

Ardini Humaira said...

uwaaaa lama tak makan nasi ayam sedap... 4bulan lepas je makan. sobss