Jul 31, 2012

Kelas Teori di Bulan Ramadhan

Firdaus kan ada masuk Kelab Bola yang diberi nama Tunas Juara FC
Jadiknya sepanjang ramdhan , tiada latihan akan di adakan .
Tapi akan diadakan kelas teori sahaja

Tempat Seperti biasa , di Kolej Polytech Mara Bangi..ceh..mcm student je..heheheeh
firdaus kata seronok kelas nya tak memboringkan..
sebab mamanya ada cakap, kalau boring ,tak payah lah firdaus pergi nanti nextweek..atau dalam hati mamanya , boleh ler mama sambung tido lepas subuh..hahahhahha.
Tapi firdaus kata seronok sangat , dia nak datang tiap2 minggu..
Terus mamanya dalam hati berkata2, melepas gua nak tido lepas subuh..hahahaha..padan muka..

Ini kelas minggu lepas 
Sabtu 28 Julai 2012




17 comments:

Neeza.Areef said...

ada gak xtvt kty isi masa lapang ujung minggu..

ratna said...

Dia minat betul dgn bola tu kak..psl tu x boring.

mamyharraz said...

elok juga dibulan puasa ni adakan kelas je jd taklah budak penat kan kty.

cheqna said...

hahahaha
kesian mama =)

wantie said...

bagus la kalau tak boring. maklumlah kan kalau kelas teori ni selalunya cepat ngantuk.

Qhaifa Nur said...

mesti aiman pun suka....
banyak manafaatkan kalau dah minat.....

Ardini Humaira said...

wahhh bersemangat.. bagus2 :D nanti jadi pemain harapan negara taw

ALoNa CintamaniszLite said...

gambar ni bkn atty yg amek kan?? hehe..
Nampak penoh klass dorang tu..mm, mmg bersemangat lah masing2 ye wlpn dlm bulan pose...

Kesuma Angsana said...

wa minat sungguh dia ye

cikbedahlaser said...

leh gnti KFCM la firdaus ye

ikiqzana said...

Salam Ramadhan katty..
Lama x singgah sini. Bagus la bdk2 camni Ada xtvt seronok jumpa kawan la tu.

Dee said...

nampak seronok tu kty..biarlah dia pergi..dari melahu tak tentu pasalkan..hehehe..

❤Kamsiah❤ said...

singgah & follow sini..
selamat berpuasa

AzuraFazil DIN said...

cmm cmni gamak nye bile anak lelaki dh beso ye...

lieyalatif said...

dieorg tak mo player lupe skill latukan kakty...kalo kat padang kang takut haus n penat....bagus gak ade kelas gini....mase terisi...

azlina said...

assalamualaikum atty
salam ramadan
sama2 kita mengimarahkan bulan yg mulia ini..
selamat beramal..

Che Rosliza Che mat said...

Baca entry sambil follow sini...